Cosa hè u prucessu UV Spot

Cosa hè a stampa UV Spot

Cosa hè u prucessu UV Spot (1)

Spot UV hè una di e tante tecniche di stampa specialità aduprate per pruduce imballaggi d'impattu per differenzià e marche / prudutti l'una di l'altru.

Cum'è a laminazione, aumenta a qualità percepita di l'articuli stampati.Sta tecnica pò esse usata per rinfurzà elementi chjave di u vostru imballaggio cum'è;

● Logos

● Slogans

 

● Disegni Artwork

● Images

Nota chì a "stampa" UV spot hè un nomu impropriu, postu chì hè una tecnica di rivestimentu in uppusizione à un metudu di stampa.

A stampa UV applica a luce ultravioletta (UV) à u cartone biancu o à i prudutti di carta stampata in culore.A luce UV cura u vernice applicata à u materiale stampatu per pruduce un finitu brillanti à qualsiasi elementu di design

Stu revestimentu mira à spazii / spots specifichi di u pruduttu stampatu per sigillà u so culore, pruduce un splendore attraente, è prutegge a superficia contr'à l'umidità è altri tipi di usu.

L'usu difinitu spothè ancu di creà una diversità di texturizati nantu à una superficia stampata per un effettu drammaticu è attraente.

Applicazioni Spot UV

Cosa hè u prucessu UV Spot (2)

L'applicazioni di u revestimentu cù UV includenu;

carte da visita

Carte d'invitu

Brochure

Flyers

Cartoline postali

Scatole di carte

Scatole di imballaggio

Diversi sguardi ponu esse ottenuti, da una luce lucida è assai lucida à eleganti matte o satinate è un finitu neutru.

Questa hè una tecnica versatile adattata per i pezzi di carta pisanti è più fini;dittu ca,ùn hè micca favurevule à carta finissima è fina.

Spot UV versus Matte UV

A carta finita matte hè una basa ideale per a stampa UV.Hè perchè u fondu sobriu matte cuntrasta bè cù u brillu brillanti di u revestimentu UV.

Questa logica s'applica ancu à u revestimentu spot.Spot UV nantu à una superficia finita matte hè una cumminazione eccellente per ottene una estetica elegante è lussuosa.

Se vulete un aspettu premium senza u riflessu di u gloss, u matte UV hè una alternativa eccellente per cunsiderà.

Utilizendu Spot UV nantu à Matte UV

Cosa hè u prucessu UV Spot (3)

Spot UV nantu à a laminazione matte crea un effettu impressiunanti nantu à l'imballaggio, i brochures è altri materiali stampati.

L'apparenza lucida di spot UV è u laminatu matte morbidu mette in risaltu u missaghju o u graficu facendu i culori più scuri.

Se vulete chì u vostru logu di marca è l'imaghjini si distinguenu da luntanu è offre una bona leghjibilità, mette u spot UV nantu à laminazione matte in a vostra lista.

Utilizendu Spot UV nantu à un vernice Matte

U vernice Matte dà à l'imballaggio una superficia liscia, uniforme è senza lucida.Spot UV + vernice matte hè una scelta populari per imballaggi di lussu, in particulare in u casu di ghjuvelli è prudutti cusmetichi.

A cumminazzioni aumenta a vivacità di certi spazii di a superficia stampata per un aspettu luxuu è cuntrastanti.

Utilizendu Spot UV nantu à una finitura Matte Soft-Touch

Una finitura matte soft-touch aumenta a sensazione tattile di l'imballaggio.

Spot UV + finitura matte soft-touch hè un altru modu per ottene un aspettu sofisticatu è una texture vellutata.U metudu di cumminà soft-touch è spot UV hèmacchia di seta UV.

U prucessu UV Spot

U cliente furnisce un schedariu di maschera cù struzzioni nantu à induve applicà u revestimentu UV.L'usu di una serigrafia aghjunghje un revestimentu UV chjaru solu nantu à e zone chì avete sceltu.

I schedarii di maschere ùn ponu micca cuntene gradienti, i pixel deve esse neri o bianchi, ùn ponu micca cuntene sfumature nè ombre, è tutte l'opera d'arte deve avè bordi puliti è affilati.

Spot UV hè megliu riservatu per menu spazii di l'articulu stampatu - in particulare u missaghju o l'opera d'arte.Troppu di questu spargugliatu nantu à a superficia pò vede sbulicatu è antiesteticu.

I benefici di Spot UV

● Presentazione generale:U prucessu supplementu di spot UV furnisce una sperienza innegabile è sorprendente à quellu chì vede per a prima volta.Crea una impressione testuale visibile chì una stampa stampata standard ùn averia micca.Amichevule à l'ambiente:I rivestimenti UV ùn cuntenenu micca solventi, nè liberanu composti organici volatili (VOC) à u mumentu di a cura.

Rapidu è efficace:U revestimentu UV hà un tempu d'asciugatura estremamente veloce, chì aiuta à assicurà tempi di consegna rapidi.Essendu una tecnica di secca rapida, a precisione ottenuta hè abbastanza notevuli.

Stratu protettivu:Siccomu u culore nantu à l'articulu stampatu hè sigillatu, a finitura spot offre ancu una prutezzione affidabile contr'à l'umidità.

Missaghju di u cliente

Aghju ricurdatu chì era un ordine urgente, aghju bisognu in un mesi.Ma anu cumpletu u mo ordine in 20 ghjorni.Era più veloce di ciò chì pensava è a qualità era bona !!!—— Kim Jong Suk


Tempu di Postu: Aug-02-2022